Friday, December 12, 2008

Tugas Memasukkan lagu...(2)

Yes! berjaya akhirnya pada pukul 5.30 pagi. Sepatutnya aku teman suamiku menyudahkan kerja, tapi yang tukang teman yang berjaga sorang2....yang nak diteman masih tidur keletihan. Walau bagaimana pun selepas 2 hari berhempas pulas akhirnya aku berjaya menjadikan impian aku satu kenyataan. Terima kasih pada semua tok guru2ku yang sudi berkongsi ilmu. Satu perkara jer....tok guru2 janganlah ketawakan hasil anak murid yang masih diperingkat pencarian ini. Biasalah orang lama....jalannya kenalah bertatih2. Kalau jalan laju karang tergolek pula. Hari ini schedule aku penuh. Dalam pukul 10 nanti dah kena bergerak ke LCCT, flight suamiku pada pukul 1.40 tengahari. Lepas tu destinasiku ialah ke Taman Permata. Tak tahu lagi sama ada temujanji aku hari ini berjalan seperti yang direncanakan atau tidak. Kalau tak aku akan lepak2 ngan bala tenteraku yang 4 orang tu. Ok....jumpa lagi.

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...