Tuesday, October 31, 2017

3 November...

Banyak benda penting berlaku pada tarikh nie. Dah lama sangat rasanya tak dapat wish depan mata masa tarikh keramat nie. Ingatkan tahun nie dapat merasa setelah sekian lama setakat wish kat tingkap sahaja...tapi nampak gaya masa belum memihak padaku. Takpelah nak buat macam mana bila dah tertulis takde rezeki.

Tu jer pun nak tulis. Dah lama sangat blogku nie terbiar sepi.....

3 nov 1989 - 3 nov 2017...... pergh 29 tahun tu

Truly Madly Deeply Cascada with lyrics

Besok adalah anniversary kita yang ke-23....Sekejap sahaja masa berlalu tidak terasa masa 23 tahun itu berganjak setahun demi setahun. Buk...