Posts

Showing posts from February, 2016

Holiday Marathon....besday treats part 3

Image
10 Feb 2016 ( Destinasi terakhir )

Holiday marathon selama 5 hari semakin hampir ke penghujung. Semua yang aku impikan dalam perjalanan kali ini Allah anugerahkan jadi kenyataan. Untuk  hari yang terakhir nie kami akan mengunjungi bandar diraja Kuala Kangsar terus ke Ipoh untuk bertemu sahabat hubby dan ke Kampung Kayan untuk beli udang galah hidup...biar gambar berbicara...


 Bergambar di Sungai Perak Kuala Kangsar
 Adib dan abang sado 1....
 Adib dan buih belon...
 Bermain buih belon penuh gaya...
 Lagi gaya Adib...
 Azlan pun nak cuba power...

 He he he....ada orang tu pun nak cuba nasib..
 Aikss...abang sado mana belonnya ?
 Adib tak cukup tinggi...mana adib ?
Macam iklan ubat gigi jer abang sado....hi hi hi
 Lagi gaya Azlan main belon..
 Posing atas jambatan gantung...
 Merenung masa depan...





Gambar penutup sebelum percutian berakhir...
Terima kasih suami ku sayang atas percutian yang sangat istimewa ini. Terima kasih juga buat anak2 mak sayang kerana sudi turut serta dalam menuna…

Holiday Marathon....besday treats part 2

Image
Puas posing kat paya bakau sambung posing kat jeti sementara menunggu bot sampai. Layan pelbagai gaya posing....

 Gambar kandid dari Azlan...
 Mr Hubby ngan putera2 mahkota .....1
Mr Hubby ngan putera2 mahkota .....2
 Mr Hubby ngan putera2 mahkota .....3
 Another posing dua merpati sejoli....kih kih kih
 Indahnya pemandangan ciptaan Allah swt...
 Indahnya pemandangan di jeti Kuala Sepetang...
 Along posing lagi...
 Azri terasa nak jadi nelayan :p
 Me n my abang sado 2...
 Me n my abang sado 1
 Jauh merenung nasib...
 Posing terasa hensem...kih kih kih
 Posing takut jatuh....kih kih kih
 Azim n Adib ngan abg sado 1...
Posing atas bot sebelum bergerak
Hari pertama berjalan lancar. Kami sampai di Taiping hampir pukul 9.30 mlm. Keluar semula cari makan malam. Selesai semua dah cecah pukul 11.30 mlm.
9 Feb 2016 ( Taiping )

Pagi-pagi lagi semua dah bangun. Hari nie projek panjat Bukit Larut. Tak tahu sampai atas ker tak. Terutama bila ada sibujang kecik nie :p. Sepatutnya ada 2 jalan untuk ca…

Holiday Marathon....besday treats part 1

Image
8 Feb 2016 ( Destinasi seterusnya )

Destinasi pertama hari ini ialah Teluk Intan. Pergi meninjau menara condong. Dah lama berhajat nak datang...kali nie encik Hubby tunaikan ( Muaaahhh sekali...) Lagi sekali biar gambar berbicara....

 Di menara condong....baru tahu sebenarnya menara tangki air :p
 Posing berlatar belakangkan menara
 Di papan penerangan menara...
 Di apit ngan bodyguard yg sado...
 Beratur nak naik ke atas...
 Amir's family....
 Along n azim...
Adib ngan along buat muka ganaz....kih kih kih
Masa lunch cuba cari udang galah tapi tak berjaya. Last2 gi layan siput sedut kat RNR sebelum naik jambatan sg Perak.
Destinasi kedua hari ini ialah Kuala Sepetang. Nak layan mee udang dan layan melihat kelip2. Booking boat dengan en Jufri. Bot gerak kul 7.30 ptg so kita orang layan Hutan Paya Bakau Eco Resort....( pstt....kira2 cam projek ambil gambar )
 Bergambar ngan azim sebelum mentelusuri paya bakau..
 Terasa macam masih berupaya manjat memanjat....kih kih kih
 hi hi hi...…