Posts

Showing posts from May, 2012

The best 17th anniversary ever....

Image
Tahun ini aku tak mengharapkan sesuatu yang luar biasa. Kita tak mampu membaca hati orang lain, apa yang mampu kita buat ialah menggembirakan hati sendiri dan juga insan2 disekeliling kita yang kita sayangi. Dalam kepenatan baru hadir dari Gathering Santai STJ kami masih berpeluang solat berjemaah maghrib, membaca surah Yassin bersama, tahlil untuk aruah anakanda Muhammad Azam bin Amir dan diakhiri dengan solat Isya' berjemaah. Semua berjalan lancar....dinner hari tu pesanan dari Pizza Hut.

Paling bermakna hadiah dari anak2....mak dan ayah sayang kau org...


Akhirnya...... :)

Image
Akhirnya selepas 17 tahun berkhidmat aku merasa juga dianugerahkan " ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG ".  Terima kasih ya Allah akhirnya aku juga mendapat iktiraf antara guru yang cemerlang dalam tugas. Ramai rakan-rakan aku lebih awal mendapat anugerah.....nak buat mcm manakan keretapi ku lambat sikit. Aku tak perlu terasa hati.....ayahandaku sampai pencen pun tidak dianugerahkan khidmat cemerlang tapi beliau terus bertugas dengan penuh dedikasi. Ramai anak didiknya berjaya dalam hidup dan karier.  Terima kasih buat mak dan ayah yang sentiasa percaya Along boleh....terima kasih abg kerana sentiasa bersama mama, terima kasih anak2 mak kerana sentiasa bersama dalam susah dan senang mak.  Sayang semua....

Selamat Hari Guru....

Image
Satu lagu yang menyentuh rasaku.....



Tadi masa persembahan murid pun airmataku mengalir masa rakanku menyanyikan lagu anuar zain sedetik lebih bersama anak2 didik kami. Hmm...so touching. Dah tua kot, so deria rasa sensitif tu lebih sikit.

Selamat Hari Ibu....

Image
Tahun ini aku buat agenda aku sendiri untuk meraikannya dengan orang2 yang aku kasihi.  Semuanya bermula dari hari Sabtu 12 hb Mei di mana aku terpaksa turut serta dalam lawatan LADP peringkat sekolah...( psttt...abis semua anak2 yang ada dirumah ngan hubby sekali aku angkut ikut aku ). Di bawah antara gambar kenangan ketika lawatan kami.

 Bersedia untuk bergerak...
 Baru sampai di Taman Tasik UPM....tengah nak sarapan
 Adib bergaya atas lembu kilang cokelat Beryl's
 Azim dalam koko....
 Adib pun nak juga cuba....
 Posing ngan my dear hubby....pstt...cam muka boring jer...he hehe
My happy moment.....he hehe...
 Bergambar beramai2 sebelum di bawa melawat kilang
 Ayah layan Adib makan aiskrim...
 Azim tengah pijak telur burung unta...
 Dekat ler sikit tangan tu....mana sampai nak ambil jagung tu....
 Bersedia nak tunggang burung unta...
 Kambing kejar Adib...
 Alamak....patah belakang aku....kih kih kih
 Bila giliran kita nie bang Azim...
 Kambing tackle Adib...
 Baik2 beratur....ja…

Selamat Hari Ibu

Image