Monday, December 29, 2008

post mortem....visit to Padang (5)

Gambar suamiku dan anak2 di depan pintu keluar Taman Panorama.

Semua kepenatan selepas berjalan lebih 1 km di dalam lubang jepang. Aku still boleh tersenyum lagi walhal rasa pinggang nak patah dukung si kenit tu.

Suamiku dan Azim.

Hai sayang! mengantuk....

Mak dah tak larat ler dik !


Bergambar sekeluarga....tapi along dah tersadai kat kereta.

Bergambar di depan pintu gua menghala ke ngarai sianok.


Kusyuk mendengar penerangan tourist guide kami petang itu.

Bergambar bersama keluarga kak Yus...abang Mazlan tunggu along kat kereta.


Lagi satu gambar kenangan bersama.


Korie sorang kusyuk mendengar penerangan tentang lubang jepang.

Gambar semasa nak turun....terasa macam kat Batu Caves pula.


Aku dan anak2 di depan pintu masuk Lubang Jepang

Bergambar di kawasan Taman Panorama.

Azri dan Azlan di pintu masuk utama ke Taman Panorama.


No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...