Tuesday, October 31, 2017

3 November...

Banyak benda penting berlaku pada tarikh nie. Dah lama sangat rasanya tak dapat wish depan mata masa tarikh keramat nie. Ingatkan tahun nie dapat merasa setelah sekian lama setakat wish kat tingkap sahaja...tapi nampak gaya masa belum memihak padaku. Takpelah nak buat macam mana bila dah tertulis takde rezeki.

Tu jer pun nak tulis. Dah lama sangat blogku nie terbiar sepi.....

3 nov 1989 - 3 nov 2017...... pergh 29 tahun tu

Sunday, July 2, 2017

Bertemu lagi di Syawal 2017

Sekejapnya masa berlalu...rupanya dah setahun aku tak sentuh blog nie. Hi hi hi sibuk kononnya :P
Rasanya belum terlewat utk aku ucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin. Hmm...biar gambar berbicara...


Love you all....