Posts

Showing posts from 2016

Raya 2016

Image
Selamat Hari Raya semua....maaf zahir dan batin. Semoga kita semua dianugerahkan umur yang diberkati untuk bertemu di Ramadhan tahun hadapan.

Me n dear hubby...
 Bersama bodyguard tersayang.....
 Kenangan bersama ayahanda dan bonda
 With my beloved men in my life
With my beloved family
Kenangan bersama amlong dan isteri...
Hidup ini terlalu singkat jika tidak dinikmati hingga maximum. Lebih kurang sahaja dengan semua yang tidak menyenangkan hati. Berserah pada Allah.....sesungguhnya Dialah sebaik2 pelindung.

Fazana 21st Anniversary

Image
Hadiah paling bermakna untuk ulangtahun ke 21 perkahwinan kami. Love you 2 syg till Jannah....

Holding hands....

Image
Semoga genggaman itu till jannah.....

Happy Mother's Day

Image
Tahun nie dapat hadiah simple jer....wish dari anak2. Hadiah paling istimewa Azim dan Adib basuh pinggan untuk tengahari dan malam. Terima kasih sayang.....







Janam Janam

Image
Semoga kasih itu tetap terus subur untukmu....

something to think....

Image

cintamu mekar dihati

Image
Layan rindu.....he he he




Kejora - SEARCH

Image
Lagi layan rindu.....ha ha ha...





Holiday Marathon....besday treats part 3

Image
10 Feb 2016 ( Destinasi terakhir )

Holiday marathon selama 5 hari semakin hampir ke penghujung. Semua yang aku impikan dalam perjalanan kali ini Allah anugerahkan jadi kenyataan. Untuk  hari yang terakhir nie kami akan mengunjungi bandar diraja Kuala Kangsar terus ke Ipoh untuk bertemu sahabat hubby dan ke Kampung Kayan untuk beli udang galah hidup...biar gambar berbicara...


 Bergambar di Sungai Perak Kuala Kangsar
 Adib dan abang sado 1....
 Adib dan buih belon...
 Bermain buih belon penuh gaya...
 Lagi gaya Adib...
 Azlan pun nak cuba power...

 He he he....ada orang tu pun nak cuba nasib..
 Aikss...abang sado mana belonnya ?
 Adib tak cukup tinggi...mana adib ?
Macam iklan ubat gigi jer abang sado....hi hi hi
 Lagi gaya Azlan main belon..
 Posing atas jambatan gantung...
 Merenung masa depan...





Gambar penutup sebelum percutian berakhir...
Terima kasih suami ku sayang atas percutian yang sangat istimewa ini. Terima kasih juga buat anak2 mak sayang kerana sudi turut serta dalam menuna…

Holiday Marathon....besday treats part 2

Image
Puas posing kat paya bakau sambung posing kat jeti sementara menunggu bot sampai. Layan pelbagai gaya posing....

 Gambar kandid dari Azlan...
 Mr Hubby ngan putera2 mahkota .....1
Mr Hubby ngan putera2 mahkota .....2
 Mr Hubby ngan putera2 mahkota .....3
 Another posing dua merpati sejoli....kih kih kih
 Indahnya pemandangan ciptaan Allah swt...
 Indahnya pemandangan di jeti Kuala Sepetang...
 Along posing lagi...
 Azri terasa nak jadi nelayan :p
 Me n my abang sado 2...
 Me n my abang sado 1
 Jauh merenung nasib...
 Posing terasa hensem...kih kih kih
 Posing takut jatuh....kih kih kih
 Azim n Adib ngan abg sado 1...
Posing atas bot sebelum bergerak
Hari pertama berjalan lancar. Kami sampai di Taiping hampir pukul 9.30 mlm. Keluar semula cari makan malam. Selesai semua dah cecah pukul 11.30 mlm.
9 Feb 2016 ( Taiping )

Pagi-pagi lagi semua dah bangun. Hari nie projek panjat Bukit Larut. Tak tahu sampai atas ker tak. Terutama bila ada sibujang kecik nie :p. Sepatutnya ada 2 jalan untuk ca…