Sunday, April 5, 2009

Operasi mengurut.....

Ha ha ha...hari ini semua kena kerahan tenaga oleh mak buyung, dari anak sampai ler apaknye. Best gak bila guna kuasa veto. Yelah masing2 nak adik baru dan anak barukan...bila mabuk dan loya takkan mak buyung nak tanggung sorang.....so dapat bermanja 2 jam tanpa henti dengan derang tadi kira ok ler untuk hari ini.

Dalam pada tu mataku dah kelabu tengok assigment yang tak siap2 ini. Nampak jer nombor2 tu tang tu juga aku rasa nak terjeluek....hai payah betul. Nasib baik paper yang terakhir dan aku harap paper ini tidak akan jadi mimpi ngeri buatku.

Minggu depan aku tinggal dengan anak2ku sahaja buat 2 minggu. Hubby pi umrah dengan orang lain. Anyway abang...mama mohon maaf zahir dan batin, dari hujung rambut hingga hujung kaki. Halalkan makan dan minum sepanjang kita bersama...maafkanlah segala kekasaran tutur bahasa dan tingkah laku. Jika sampai ajal mama....pastikan anak2 terjaga dengan baik dan amanah mama yang mama beri secara lisan pada abang bersaksikan ALLAH swt. akan abang pegang sampai bila2. Kasih kita masih utuh sesungguhnya adalah anugerah dariNYA semata2.

1 comment:

iqbalqis said...

jap jer 2mgu tu...org len ditinggalkan lebih dr tu lagi..hehe
jaga diri..jaga maruah itula isteri yg soleh..