Thursday, April 16, 2009

Latest news...

Apa baru yang berlaku hari ini...???...Oh ya aku dapat surat lantikan untuk mengisi satu slot dalam LDP ( Latihan Dalam Perkhidmatan ) minggu depan. Topik yang diamanahkan padaku ialah " Cara Membina Laman Web ". Wah! tengok tajuk macam pakar jer aku nak bagi bengkel. Tapi nie semua permintaan dari rakan2ku yang melihat blogku yang tak seberapa ini. He he he...ada gak yang berminat ngan blog budak hingusan nie.

Apa2 pun aku akan cuba yang terbaik untuk melaksanakan amanah yang diberi. Tengah draf item yang ingin dibentangkan nanti. Sekurang2nya jika 80% dari rakan2ku berjaya memiliki laman web sendiri, itu adalah kejayaan buatku. Semoga mabukku ini tidak menjadi penghalang untuk aku beraksi memberi yang terbaik buat rakan2ku....

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...