Friday, January 30, 2009

Anak2 dan Aiskrim....

Kanak2 dan aiskrim memang tidak boleh dipisahkan....begitu juga dengan permata hatiku. Bagaimana mereka menghurungi ayah mereka untuk mendapatkan aiskrim masing2....he he he ....anak....anak...

Azim peserta pertama yang merengek nak aiskrim dari ayahnya..

Along pun tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan bahagiannya..

Bila tengok along dah dapat aiskrim.....mana boleh tahan, alan pun nak juga tumpang sekaki...


Last sekali Korie pula yang join....biasa ler bila pasal makan anak mak yang sorang nie manjang jer ketinggalan....
Dalam cuaca yang panas aiskrim yang sejuk tu bukan main cepat cair.....apa lagi, aku pun menghulurkan bantuan kat si kecil tu menjilat aiskrim yang mula nak meleleh kat tangan..... hangin sayang aku.....sudahnya kena ganti aiskrim dia lagi sebatang....he he he



No comments: