Sunday, January 18, 2009

Just wonder....

Aku perasan post aku kebelakangan ini banyak berkisar pada kehidupan rumah tangga. Kadang2 kita tak boleh lari dari memikirkan semua itu apalagi mereka yang telah berumahtangga. Sediakan payung sebelum hujan adalah lebih baik daripada kuyup kehujanan. Bagi mereka yang mempunyai ketahanan badan mungkin tidak menjadi masalah kuyup kehujanan tapi bagi yang macam aku yang past2 sahaja silap2 mau demam berminggu2...he he he. Apa pun itu semua realiti kehidupan yang perlu dihadapi sama ada mahu atau tidak. Semoga semua yang membaca post aku ini turut mendoakan aku agar tetap tegar mengharungi masalah yang melanda.

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...