Tuesday, May 19, 2009

Bulan yang seimbang...

Macam yang aku ceritakan dalam post aku yang lalu terlalu banyak event penting yang berlangsung dalam bulan ini. Jumaat lepas aku baru sahaja menerima satu lagi berita gembira dalam hidup dan kerjayaku. Setelah berhempas pulas selama 6 tahun...mengandung 3 kali dan bersalin 2 kali akhirnya aku berjaya menamatkan pengajian Luar Kampusku di UTM. Bukan sedikit pahit getir yang aku lalui dalam tempoh itu.....terima kasih ya Allah atas kasih dan sayangMU aku tetap teguh mengharungi segalanya, juga huluran tangan2 yang tidak aku kenali sepanjang ranjau gelap yang menyelubungi diriku ku lalui.

Sesungguhnya siapa aku tanpa kasih sayangMU....siapakah yang mampu menjadi tempat pergantungan yang lebih baik selain dariMu Ya Allah. Kaulah yang maha mengetahui akan segala sesuatu. Tidak Kau jadikan setiap perkara itu sia-sia. Berbahagialah orang yang redha dengan ujianMu. Semoga aku termasuk dalam orang mampu redha untuk setiap ujian yang Kau turunkan.....ammmmiiiinnnn

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...