Tuesday, February 17, 2009

Heroin tumbang....

Minggu lepas jadual aku begitu pack. Dengan menjadi driver anak2ku aku turut sibuk dengan trainning terakhir dengan anak didikku. Entah apalah nasib derang nanti.....tapi alhamdulillah semuanya berakhir dengan baik dan cemerlang. Enam dari tujuh anak didikku berjaya melayakkan diri ke pertandingan peringkat negeri menjadi wakil kawasan.

Dari hari Ahad lepas aku dah mula terasa tidak sedap badan. Cuaca yang kering menambahkan lagi pertukaran hormon aku....alahai...itulah orang yang jarang sakit, kalau sekali tumbang parah juga. Apa boleh buat kekadang kita perlu sakit barulah kita lebih menghargai masa2 sihat kita. Hari ini kepala aku masih berat lagi, bila check DR, darah ada naik sikit.....dia kata biasa ler kalau demam memang mcm tu.....so should be ok lah kot.

Check up nye sekejapnya tapi kalau dah ngan DR aku yang sorang tu sure akan jadi lama....lama dgn berborak. Tapi kali ini kami berbual sesuatu yang boleh aku jadikan hala tuju. Dia guide aku mcm mana aku ingin mengembangkan impian ku untuk membentuk pasukan badminton untuk anak2 melayu. Ikut saranan dia banyak org atas yang aku kena jumpa.....rasa2 cukup bagus ker skill komunikasi aku....entah ler...belasah jer lah.

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...