Saturday, November 28, 2009

One of my beloved sunshine...day 33



Kasut bola baru Adib.



Jom main bola semua, satu...dua...sepak...



Kepenatan main bola....



Baring depan ayah...



ayah join sekaki....kasih ayah dan anak.


Dalam tak diam sudah 33 hari aku bersalin...ye! ye! ye! tinggal 11 hari sahaja lagi aku dalam pantang dan aku dah blh merdeka sepenuhnya. Jenuh juga terperap dalam rumah selama 44 hari untuk orang macam aku yang tak reti duduk diam. He! he! he! hilang taring berjalan aku. Anak2 pun heran bila aku kata aku tak boleh kemana2 selama 44 hari. Alamak mcm nie aku kena ajar mana yg patut pada anak terunaku nie kalau tak parah anak2 menantuku nanti. Sekurang2nya biar mereka menghargai pengorbanan seorang isteri melahirkan zuriat buat mereka. Lama lagi.... paling tidak dalam tempoh 10 tahun lagi...( macam 10 tahun tu lama )

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...