Saturday, November 14, 2009

Adib 20 hari...



Adib tengah lena beradu...



Permata hatiku yang terakhir....



Azim dan Adib....terasa begitu halus si Adib

Merenung si Adib tidak terasa 9 bulan yang berlalu begitu pantas. Hanya selepas 3 bulan Adib berada dalam kandunganku aku baru sedar aku telah mengandung. Kehadiran Adib yang tidak ku jangka membawa banyak perubahan dalam perjalanan hidupku. Kadang kala kita tidak dapat melaksanakan apa yang kita rancang terutama bila DIA berada di atas segalanya. Kehadiran cahaya mata ku yang terakhir ini menjadi titik tolak dalam perjalanan ku dalam menempuh hari mendatang. Semoga hari depan menjanjikan sesuatu untuk aku pertaruhkan....

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...