Saturday, November 14, 2009

Latest target yang kena dicapai.....



Jangan sampai menangis atas penimbang



Cuba timbang atas laptop



Gunalah penimbang yang betul



Kesimpulannya kenalah diet....he he he


Tadi aku baru timbang berat badan aku....last sekali timbang masa sebelum bersalin hari tu 98.5kg, tadi bila aku timbang baru turun 90kg selepas bersalin 20 hari. Berat adib ari tu baru 2.7kg campur uri, campur air ketuban maybe total 5kg, so selama 20 hari nie aku hanya berjaya turunkan berat aku sebanyak 3.5kg jer. Alahai jauhnya lagi nak capai 80kg....mampu ker aku capai sehingga 31 Disember ini ? Apa2 pun yakin boleh....benda yang lagi payah pun aku leh handle inikan benda yang berkisar ngan diri sendiri yer tak....kalau sendiri tak kuat semangat sapa lagi yang boleh tolong....he he he.

Anak2 mak semua doakan mak berjaya mencapai target yang terkini ini ya...yang pasti bila masuk sekolah semula nanti mak nak pakai baju kebaya mak semula...

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...