Saturday, August 22, 2009

Selamat Menyambut Ramadhan...



Kepada semua rakan2ku dan mereka yang rajin buka blogku aku mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan....semoga Ramadhan kali ini lebih memberi kebahagian kepada semua. Terasa begitu pantas masa berlalu....masa Ramadhan yang lepas aku begitu berharap dapat menunaikan sembahyang terawih penuh sebulan Ramadhan dengan anak2ku yang semakin dewasa memungkin semua itu berlaku....tapi rupanya hajatku itu masih belum kesampaian. Tahun ini dengan keadaanku yang sarat mengandung menyukarkan segala pergerakanku. Alhamdulillah aku dikurniakan anak2 yang penuh pengertian, walaupun mereka semua lelaki tapi boleh aku harapkan menjadi tangan kananku. Anakku yang sulung begitu membanggakanku bila banyak tugasan yang sukar untuk aku kerjakan dia yang ambil alih sepenuhnya. Bagi 2 orang lagi tu juga turut tidak aku lupakan. Mak sayang kalian......maafkan mak jika mak ada terkasar bahasa bila tekanan melampaui kewarasan.....he he he

Apa2 pun aku berjanji dengan diri sendiri untuk turut menemani anak2ku berterawih walaupun mungkin banyak bergantung kepada kemampuanku.....

Semoga Ramadhan kali ini memberi lebih kekuatan dan kebahagian kepada kami sekeluarga.

Selamat menyambut bulan Ramadhan dan selamat berpuasa, semoga ibadah kita diberkati Allah swt...



No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...