Tuesday, June 23, 2009

Mungkinkah harapan itu menjadi kenyataan ?....

Masa begitu pantas berlalu....kini tinggal lagi lebih kurang 4 bulan sahaja lagi penantian kami sekeluarga. Begitu ramai yang mendoakan agar kali ini aku berjaya dianugerahkan oleh Allah seorang bayi perempuan selepas 5 kandunganku sebelum ini semuanya dikurniakan anak bujang. Apa boleh buat rezeki yang ditakdirkan buatku setakat ini semua peneman suamiku bermain bola.

Tadi aku begitu teruja melihat gambar dan keletah baby girl semasa aku browse google. So aku mengambil kesempatan di sini untuk berkongsi gambar2 mereka yang cute bersama pembaca setia blogku. ( macam ramai sangat yg baca....he he he ). Betapa bahagianya aku jika anak yang aku lahirkan nanti secomel mereka. Tentu menjadi kesayangan abang2nya. Jangan dia jadi lasak atau lebih hero dari abang2nya sudah. Last2 abang2 yang kena buli dengan adik.









My favourite picture......comel tak ?

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...