Thursday, February 11, 2016

6 Februari datang lagi

Happy born day for me.....he he he

Pejam celik....pejam celik sekejap jer setahun tu berlalu.  Alhamdulillah Allah swt masih menganugerahkan masa untuk aku hargai sama ada bersama keluarga atau ruang masa untuk aku muhasabah diri menjadi hamba yang lebih sedar diri. Terima kasih juga atas anugerah Allah swt kasih sayang insan2 yang menyayangiku  mak dan ayah...adik...suamiku  dan anak2 permata hati bonda....tak lupa all my dear bff.

Dari malam lagi encik hubby dah tanya aku nak hadiah apa tahun nie. Aku hanya senyum dengan jari bersilang aku berharap holiday marathon hujung minggu ini dapat menjadi hadiah yang terbaik sepanjang 46 tahun hidupku.

Pagi 6hb aku dapat ciuman dan pelukan sorang2 dari permata hati bonda. Perancangan untuk keluar awal telah ditukar bergerak pukul 11 pagi ke destinasi 1 holiday marathon kami. Mana lagi kalau tak ke Sagil. Overnight semalam....anak2 bujang semua balik ke rumah bagi can mak dan ayah honeymoon ( hi hi hi kunun.....yg kecik 2 orang tu tinggal jadi bodyguard )

Biar gambar berbicara...

6 Feb 2016 ( Destinasi 1 - Sagil )

 Patutnya kurang sorang jer tapi ada yg nyorok belakang mak...

 First time mini  hiking lepas injured kaki naik Gunung Datuk....

 With my beloved hubby....

 Hubby layan anak2....

 Paling nikmat bila lepak kat air terjun duk bawah air yang mengalir...

 Ngan putera mahkota tue....hi hi hi

 Suka tengok anak2 makan dengan berselera...

 Gaya anggun besday girl....kih kih kih

 Lagi gambar ngan along Apai...

Ini dengan yang kecik plak...Adib Iqbal.

Lepak kat kolam puteri sampai kul 3.30 petang. Anak2 bujang nak bersiap2 balik Melaka semula. Isnin kami akan bergerak ke destinasi yang seterusnya. 

Day 2 ( 7 feb 2016 )

Balik Melaka....kemas barang untuk Holiday Marathon seterusnya. Malam ada dinner treats kat KR aeon Ayer Keroh

 Dah lama tak wat iklan ubat gigi....kih kih kih

Lengkap 5 orang permata hatiku....


No comments: