Sunday, May 13, 2012

Selamat Hari Ibu....

Tahun ini aku buat agenda aku sendiri untuk meraikannya dengan orang2 yang aku kasihi.  Semuanya bermula dari hari Sabtu 12 hb Mei di mana aku terpaksa turut serta dalam lawatan LADP peringkat sekolah...( psttt...abis semua anak2 yang ada dirumah ngan hubby sekali aku angkut ikut aku ). Di bawah antara gambar kenangan ketika lawatan kami.

 Bersedia untuk bergerak...

 Baru sampai di Taman Tasik UPM....tengah nak sarapan

 Adib bergaya atas lembu kilang cokelat Beryl's

 Azim dalam koko....

 Adib pun nak juga cuba....

 Posing ngan my dear hubby....pstt...cam muka boring jer...he hehe

My happy moment.....he hehe...

 Bergambar beramai2 sebelum di bawa melawat kilang

 Ayah layan Adib makan aiskrim...

 Azim tengah pijak telur burung unta...

 Dekat ler sikit tangan tu....mana sampai nak ambil jagung tu....

 Bersedia nak tunggang burung unta...

 Kambing kejar Adib...

 Alamak....patah belakang aku....kih kih kih

 Bila giliran kita nie bang Azim...

 Kambing tackle Adib...

 Baik2 beratur....jangan rebut-rebut

Bye bye kambing.....jangan ikut tau...

Hari Ahad.....he hehe....aku paksa rela En. Hubby belanja makan. Anak2 enjoy sangat makan kat Kenny Roger's. Siap ambil Azlan dari asrama. Happy dapat makan satu keluarga.....Luv u all my dear. Buat en hubby, terima kasih membahagiakan mama walaupun dengan cara abg....untuk anak2, terima kasih kerana menghargai kasih sayang mak yang tak bertepi buat kalian.

Istimewa buat bonda Hajjah Kamina binti Siak....terima kasih kerana melahirkan along, membesarkan along dari dua tapak jari, menyusukan along, mendidik along penuh kesabaran, mengajar along erti ketabahan dan kesabaran. Paling penting sentiasa setia bersama ayah dalam susah dan senang along , dalam senyum dan tawa along.

LUVVVVV YOUUU ALLL SOOO MUUUCCHHHH !!!!!!

No comments: