Saturday, May 19, 2012

Akhirnya...... :)


Akhirnya selepas 17 tahun berkhidmat aku merasa juga dianugerahkan " ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG ".  Terima kasih ya Allah akhirnya aku juga mendapat iktiraf antara guru yang cemerlang dalam tugas. Ramai rakan-rakan aku lebih awal mendapat anugerah.....nak buat mcm manakan keretapi ku lambat sikit. Aku tak perlu terasa hati.....ayahandaku sampai pencen pun tidak dianugerahkan khidmat cemerlang tapi beliau terus bertugas dengan penuh dedikasi. Ramai anak didiknya berjaya dalam hidup dan karier.  Terima kasih buat mak dan ayah yang sentiasa percaya Along boleh....terima kasih abg kerana sentiasa bersama mama, terima kasih anak2 mak kerana sentiasa bersama dalam susah dan senang mak.  Sayang semua....

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...