Thursday, August 4, 2011

Ramadan 1432H/2011...

Selamat datang Ramadan....betapa aku bersyukur aku masih berdiri untuk menerima kedatanganmu dengan datang terbuka. Terima kasih Ya Allah kerana memberiku kesihatan yang baik untuk aku beribadah kepadaMu pada bulan rahmat ini. Aku berasa amat bersyukur kerana Kau telah mengizinkan aku untuk sama2 dengan permata hatiku untuk mengerjakan solat terawih yang pertama yang jarang2 sekali dapat aku laksanakan selama ini.

Hari ini sudah masuk hari keempat Ramadan.....dan aku masih berpuasa, berterawih dan juga dapat membaca al-quran walaupun 4 muka surat setiap hari.....terima kasih Ya Allah pada nikmat MU...

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...