Thursday, August 18, 2011

Bila hati dilukai....

Bila hati dilukai.....
Ya Allah hanya padaMU aku mengadu,

Bila hati dilukai....
Ya Allah hanya Kau yang mengerti,

Bila hati dilukai....
Ya Allah hanya Kau yang mampu menyembuhkan,

Bila hati dilukai....
Ya Allah hanya padaMu aku serahkan sekeping hati ini,
Lindungilah dia...
Siramilah dia dengan kasih sayangMu
Agar aku tidak turut melukakan hati-hati lain,
Yang mungkin bakal menjadi satu yang aku kesalkan kemudian hari....

Sesungguhnya bila hati dilukai...
Ia mampu merobohkan kerajaan diri,
Walaupun ia cuma sekeping hati
Yang kecil cuma...

Semoga bila hati ini dilukai
Ia masih mampu sembuh dengan kasih sayangMU
Agar hati2 itu masih boleh bersatu
Dan terus mencipta bahagia bersama...

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...