Tuesday, July 7, 2009

Sesekali santai....

Special Dish 4 the day...

Hampir dua tahun aku tak keluar bersantai keluar makan2 dengan adik2ku. Banyak perkara yang berlaku antara jangka waktu itu. Tapi kali ini aku bertekad apa yang telah terjalin tidak ada apa yang mampu untuk memutusnya.....seperti perumpamaan " bila biduk berlalu kiambang itu bertaut kembali ". Lama betul anak2ku menyebut ingin makan chicken chop kat tempat biasa kami. Kesempatan minggu ini aku ambil untuk tunaikan permintaan mereka. Nampak lazat tak " black pepper chicken chop " tu ?.
Korie ketawa sampai pegang kepala takut ilmu dia keluar.....
Azim n Ali.....ada jer tangan pengacau.
Mak Eiti n mak itam
Mak Itam nak remotekan sapa suh diam ?...
Menanti penuh setia menunggu hidangan tiba.
Me n my sis.....
Azim nak manja ngan mak Itam....kenalah mak Itam layan...


Me tengah mengagihkan minuman yang baru sampai....

Best yah...rugi ayah takde.....

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...