Monday, July 13, 2009

New target in my life....

Entah macam mana minggu lepas aku buka canon punya site....macam biasa aku yang hantu kamera nie jenguk2 ler produk2 yang berkenan dihati. Selalunya kalau dah jenguk tu ada payah sikit bila apa yang dilihat tu dah terpahat dalam kepala. So nampaknya untuk 8 bulan nie aku kenalah ikat perut sebab nak savekan RM200 sebulan untuk buah hati baru. He he he !!!


Rangkaian buah hati baruku....



Inilah target baru dalam hidupku......cantik tak ?

Sebelum nie aku dah ada satu lagi dari jenis Powershoot....DSLR....jap aku letak gambar dia. Cuma satu jer....bila nak bawa kat function beg nyer bagak sangat...terasa mengalahkan tukang gambar profesional. Itu yang menyebabkan aku jatuh cinta ngan yang ini...boleh letak dalam handbag. Yelah dalam handbag aku bukan ada apa benda pun...setakat dompet bonia kecil dan hp aku juga yang comel.

Ini buah hati lamaku....

No comments: