Wednesday, February 16, 2011

Sakit....

Aku jarang sakit.....mungkin sebab aku yg jadi tonggak untuk anak2ku. Tapi malam tadi aku betul2 rasa tak berdaya. Bau lambchop yg anak2ku masak untuk mak dia untuk makan malam begitu menggugat deria rasaku. Semuanya bercampur satu....gelodak perut dan segala isi yang menanti saat untuk berhambur keluar.....Alahai. Pukul 3 pagi rasa tak tertanggung rasanya. Habis segala minyak aku sapu ke perut dan hidung...alhmdulillah dapat juga aku melelapkan mata.

Satu hari kat sekolah ari nie suma bertanya mulut riuh ku. Senang jer nak tahu aku sihat ker tidak. Kalau selalu ada saja terdengar suara usikan ku di meja rehat kami...tapi hari ini sunyi sepi. Muka ku yg pucat telah menggambar segala2nya. Biasa ler sihat lawan nyer sakit....cuma kali ini sakit time takde tempat bermanja....semoga aku bertambah sihat esok.

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...