Friday, October 17, 2008

Cerita tentang erti cinta.....

The picture is telling the suffering of a poor bird shocked with his wife's fatal injury.Here his wife is injured and the condition is very appalling



Here he brings her food and attend her with love and compassion

Brings her food but shocked with her death and try to move her

He is aware that his sweetheart is dead and will not come to him again he cries with adoring love

Stand beside her and scream saddened of her death.

Finally aware that she would not return to him and she departed him, stand beside her body with sad and sorrow.


Nie aku pinjam dan ambil masuk kat sini dari blog "abah"..... TQ abah kerana pinjamkan untuk dikongsi bersama dengan pembaca blog aku. Semua ketentuan ALLAH swt, jodoh pertemuan, ajal dan maut semuanya di tangan DIA. Siapalah kita untuk menidakkan semua itu tapi luka yang berdarah mengambil masa untuk sembuh. Mustahil hati yang dah berkecai mampu dicantumkan sekelip mata. Oleh itu untuk orang2 yang mengasihiku....bersabarlah.....aku cuba untuk berubah menjadi lebih baik, untuk diriku dan orang2 yang mengasihiku sepenuh hati.

No comments:

Just nak update

 Diam tak diam rupanya hampir 3 tahun aku tak tulis apa2 kat sini. Kejap betul masa berlalu. Diam tak diam tahun nie tahun terakhir aku berk...